Cum te poate ajuta EDI sa iti scalezi afacerea

Te gandesti sa iti extinzi afacerea? Ia in considerare solutiile EDI!

Stii ce este EDI si cum functioneaza? Sau care sunt beneficiile implementarii EDI pentru afacerea ta?

Mai jos vom elabora acest subiect, cu care poate nu esti atat de familiar. Tehnologia EDI (schimb electronic de date) a aparut pe piata acum 40 de ani si de-atunci s-a dezvoltat in diverse versiuni, fiecare mai eficienta decat predecesoarea sa.

Ea iti permite, practic, sa iti transferi toate datele si procesele, care pana acum au fost manuale, in spectrul automatizarii. Ceea ce inseamna ca tu si partenerii tai de afaceri puteti face acum schimb de date electronic, inlaturand nevoia de a lucra cu documente de hartie Tehnologia EDI este centrata in jurul standardizarii – un set de reguli care construiesc un limbaj accesibil oricui.

Cu toate ca doar gandul in sine de a-ti creste afacerea poate fi palpitant, este important de tinut minte rolul pe care il joaca optimizarea in procesul de dezvoltare. EDI acopera cu brio acest aspect, iar tu nu va trebui sa iti faci griji in legatura cu procesul. Astfel va fi redusa munca manuala, va fi nevoie de o mai redusa implicare a personalului uman si vor aparea mai putine greseli, ceea ce inseamna ca poti creste mentinand acelasi nivel de integritate cu privire la datele esentiale cu care lucrezi zi de zi in cadrul activitatilor tale de afaceri.

Sursa: https://insight.jbs.cam.ac.uk/2016/scale-up-problems-for-small-firms-addressed/

Conformitate si standardizare – doua avantaje la implementarea EDI

EDI iti permite sa ramai in conformitate cu toate regulile si standardele in vigoare. Avand in vedere natura foarte sensibila a unor date, schimbul lor electronic trebuie sa respecte anumite reguli impuse de organizatiile internationale din domeniu. In plus, in relationarea cu partenerii tai de afaceri, cel mai probabil ti se va cere sa aderi la regulile lor.

A avea un mod standardizat de a schimba date electronic simplifica totul si iti permite tie si partenerilor tai sa vorbiti aceeasi limba si sa comunicati mai simplu.

De asemenea, prin dobandirea unui acces in timp real la tot ce se intampla in cadrul lantului de aprovizionare, poti lua decizii mai rapide si mai informate. Poti analiza datele aferente activitatilor trecute si pe baza lor poti face previziuni corecte, care sa iti ajute afacerea sa creasca, in loc sa ii stagneze dezvoltarea.

Prin utilizarea unui grad atat de inalt de standardizare ,colaborarea cu noi parteneri de afaceri si explorarea necunoscutului va expune mult mai putine riscuri. La fel de important este si factorul sustenabilitatii. Vei face o mare favoare mediului inconjurator prin eliminarea cantitatilor uriase de hartie utilizate.

EDI este, de fapt, piatra de temelie de care are nevoie compania ta pentru a avansa la urmatorul nivel.

O imbunatatire a comunicarii si o crestere a acuratetei si vitezei – EDI face ca toate sa devina posibile

Totul se schimba odata ce iti expui afacerea la beneficiile EDI. Vei observa cum comunicarea este mai clara atat in cadrul companiei tale, cat si cu partenerii tai de afaceri.

In plus, ceea ce putea fi facut inainte in doar cateva zile, poate fi facut acum in cateva minute, garantand in acelasi timp o mai mare acuratete si o reducere considerabila a erorilor intampinate.

Prin cresterea vitezei cu care sunt procesate aceste tranzactii, ciclurile de afaceri se vor reduce si ele ca durata.

Unul din cele mai importante beneficii aduse de EDI este cel financiar. Dezvoltarea unei afaceri in jurul documentelor de hartie poate fi foarte costisitoare: totul de la hartia propriu-zisa la oamenii care trebuie sa o manevreze, precum si la unitatile de depozitare si costurile postale. De asemenea, vor fi mult mai putine erori, ceea ce inseamna o reducere a costurilor pe termen lung.

Dupa cum se vede, EDI se ocupa in locul tau de cele mai dificile task-uri, eficientizand procesele de afaceri si permitandu-ti sa iti extinzi afacerea, asa cum ti-ai dorit mereu. Pentru mai multe informatii despre cum poti atinge urmatorul nivel pentru afacerea ta, contacteaza-ne.